lørdag den 5. januar 2013

Farverig give away med overraskelser!

Så er jeg klar med en lille nytårs give away!

Efter at have flyttet rundt på mit restlager, fra dengang jeg havde butik, jeg ved ikke hvor længe, har jeg nu besluttet at forære det sidste væk til 6 af mine søde læsere her på bloggen.

Så er du til farver og overraskelser så er det nu du skal smide lodder i "kurven". Jeg kan godt afsløre, at hver gave indeholder mere end 10 dele, og tingene primært er fra Rice og House Doctor. Hver pakke er forskellig.

Reglerne er simple. 

1 lod for kommentar og 1 lod for at fortælle om min give away (lån gerne billedet)

Altså op til 2 lodder på deltager.

Jeg trækker 6 vindere d. 10. februar!


205 kommentarer:

  1. Jeg er med på 2 lodder! :o)
    Krydser fletningerne...

    SvarSlet
  2. Jeg deltager meget gerne med 1 lod :-)

    SvarSlet
  3. Spændende :) deltager med et lod

    SvarSlet
  4. Jeg ligger et lod i puljen :)
    Vh Trine
    trinesp@gmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg tager 1 lod, og håber på jeg er en af de heldige! :)

    SvarSlet
  6. Snupper fluks 2 lodder :-)

    SvarSlet
  7. Skynder mig da lige at smide 1 lod i her.... :-)

    SvarSlet
  8. To lodder til mig!
    Billedet kommer på når jeg kan få blogger til at virke igen.

    SvarSlet
  9. et lod til mig - og ihh, hvor jeg håber jeg er heldig... jeg elsker nemlig begge mærker

    SvarSlet
  10. Lækkerier! og spændende! Jeg snupper 1 lod. Hav en dejlig lørdag

    SvarSlet
  11. jeg vil gerne være med med et lod :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  12. Så spennende ! Jeg tar gjerne et lodd. Hvis jeg får til å linke, kommer jeg tilbake og tar et til :-) Jeg har også en give-away, forresten. D

    SvarSlet
  13. d må bli 1 lodd da jeg ikke får til å legge ut innlegg på min blogg.. :)

    SvarSlet
  14. As always a pleasure :) Jeg deltager fluks med 2 lodder.

    Mvh Rikke
    riksen@orumnet.dk

    SvarSlet
  15. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)

    SvarSlet
  16. 2 lodder til mig - det lyder spændende :-)

    SvarSlet
  17. Nej hvor spændende - 1 lod til mig og rigtigt godt nytår!

    SvarSlet
  18. Jeg vil gerne være med på 1 lod :)

    SvarSlet
  19. Det sr godt nok spændende ud, jeg vil gerne være med med 1 lod:-)
    Hilsen Karen, kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  20. Uhhh, det lyder spændende.. Jreg jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)

    SvarSlet
  21. Klart at jeg er med her hos dig :-) Jeg napper 2 lodder :-)

    SvarSlet
  22. Gerne 1 lod til mig...
    Kh Eline

    SvarSlet
  23. Spændende... Jeg snupper et lod.

    Kh Mette

    SvarSlet
  24. Jeg vil gerne være med :-) Jeg melder mig med 1 lod.
    Tina.kammersgaard@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Lyder spændende. Vil gerne deltage med 2 lodder.
    Hilsen og god lørdag

    SvarSlet
  26. Spændende.
    Jeg deltager med to lodder og håber og krydser fingre.
    lonni@stoltenborg.dk

    SvarSlet
  27. Prøver lykken med 2 lodder.... spændende

    SvarSlet
  28. Lækkert. Der er helt sikkert noget fint til kolonihaven eller hjemmet. 1 lod til mig. Krydser mine fingre

    SvarSlet
  29. Det lyder spændende... 1 lod til mig

    Lisbeth
    skovgaard.anders@gmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg smider 1 lod i puljen, medmindre det tæller som 2 lodder at jeg mundtligt har fortalt videre om denne giveaway til et par Rice-elskende veninder <3
    - Krydser hvertfald fingre!

    xoxo Sam Conradsen
    Samconradsen@live.dk

    SvarSlet
  31. Jeg er altid med på at vinde nogle lækkerier.

    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder

    http://doyoufeeltheluck.blogspot.dk/2013/01/colors.html

    svips@aaui.dk

    SvarSlet
  32. 2 lodder til mig - spændende hvad der er i pakkerne ; )

    SvarSlet
  33. Årh, sikker en spændende give away, Dorthe! Jeg er med på hele 2 lodder :D

    SvarSlet
  34. Elsker når overraskelser er pakket ind! Jeg vil gerne deltage i din give-away!
    Hilsen
    CUPCAKE-STYLISTEN

    SvarSlet
  35. 1 lod :)

    Kig også gerne forbi min give away hvor du kan vinde et Danefæ sengesæt:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/12/give-away-6.html

    SvarSlet
  36. Jeg prøver da at smide et lod i og krydser fingre for at blive overrasket!

    KH Camilla

    SvarSlet
  37. Hvor er det fedt at der er hele seks vindere :) Jeg deltager med 1 lod :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  38. jeg er også med på 1 lod:-)

    SvarSlet
  39. det lyder spændende! jeg vil meget gerne deltage med 1 lod.
    hilsen mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  40. 2 lodder deltager jeg med :)
    Elsker overraskelser
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  41. X fingre sor spændende overraskelse :-)
    Deltager med 1 lod

    SvarSlet
  42. 2 lodder til mig - Deler på FB :)
    Og godt nytår - Det kan kun have været bedre end mit!

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  43. Enda en artig giveaway hos deg! Jeg er med og tar 2 lodder:)

    SvarSlet
  44. Det lyder spændende, jeg snupper et lod

    SvarSlet
  45. Ej hvor spændende! Jeg håber jeg er heldig :D
    Deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  46. Jeg vil gerne være med på 1 lod, tak
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  47. Hvor fint, er gerne med med et lod:-)

    Mange hilsner Kirsten (cina.saas@gmx.ch)

    SvarSlet
  48. med på 2 lodder, elsker overraskelser:)

    SvarSlet
  49. Jeg deltager meget gerne med 2 loder :-)

    SvarSlet
  50. Uh elsker Rice og elsker overraskelser, lige noget for mig :-)Er med på 1lod :-)

    SvarSlet
  51. Jubii! Hemmelige pakker! :) Jeg vil gerne være med på 1 lod.. :)

    SvarSlet
  52. Lyder lige som noget for mig. 1 lod.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  53. Lyder lige som noget for mig. 1 lod.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  54. Jeg deltager med et lod:)

    SvarSlet
  55. Er klart med på et lod :-) hannefriis@hotmail.com

    SvarSlet
  56. Vil gerne deltage med 1 lod :)
    Mvh Marie
    smut84@hotmail.com

    SvarSlet
  57. Vil gerne deltage :)
    sofiamunch@live.dk

    SvarSlet
  58. Wauw, det lyder som en fin giveway. Jeg deltager med to lodder.

    SvarSlet
  59. Ej, den 10 februar??? Det er jo min fødselsdag... Den dag MÅ jeg da have heldet med mig.. :) 1 lod til mig :)
    Danielast87@hotmail.com

    SvarSlet
  60. Uh, lækkert.. 6 gaver... Der må da være en chance for mig :)
    Jeg vil meget gerne være med!
    VH. Kinaella@gmail.com

    SvarSlet
  61. i'm in! <3
    Marianneesteffensen@hotmail.dk

    SvarSlet
  62. Uha, hvor et fint lotteri. Jeg er med på 1 lod ;-)

    SvarSlet
  63. Øj hvor spændende. Jeg napper 1 lod! :)

    SvarSlet
  64. Jeg vil også gerne deltage med 2 lodder. Det er jo vildt spændende med total surprise ;-)

    SvarSlet
  65. Uhh.. Spændende hvad det kan være.. Jeg deltager med 1 lod.
    Line

    SvarSlet
  66. Så spennende.
    2 lodd til meg:)

    SvarSlet
  67. Jeg er med

    Spændende med farver og hvad der er i ....

    SvarSlet
  68. Smider to lodder i puljen :) XXX

    Kh

    Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  69. Jeg er med på 2 lodder :)
    Hvor er det altså super at du deler det med 6 vindere frem for én :)
    Forsat god weekend :)
    Mvh
    sandie
    sandielarsen@stofanet.dk

    SvarSlet
  70. Hvor spændende! :)
    Jeg deltager med 1 lod :)

    SvarSlet
  71. Uh, jeg er med på 2 lodder - eeelsker overraskelser. :)

    SvarSlet
  72. Spændende, er med på et lod :)

    SvarSlet
  73. Vil gerne deltage med 1 lod.
    Kh Nanna, Stjernepus

    SvarSlet
  74. Jeg snupper straks to lodder

    SvarSlet
  75. Uhhh hvor fedt!
    Jeg er helt sikkert med og deltager med 1 lod!

    SvarSlet
  76. Hvor fedt - jeg deltager med 1 lod :-)

    SvarSlet
  77. Lyder helt fantastisk <3 Jeg deltager med 2 lodder..

    Kh Mette Damgaard
    mettemortil4@hotmail.com

    SvarSlet
  78. Jeg deltager gerne (hvis altså en der ikke bor i dk får lov til at deltage)! 1 lod til mig.

    SvarSlet
  79. 1 (forhåbentligt lucky) lod til mig. :)

    SvarSlet
  80. Jeg vil gerne deltage med et enkelt lod

    SvarSlet
  81. Jeg snupper straks to lodder
    KH Signe

    SvarSlet
  82. Det lyder spændende! Jeg vil gerne deltage med 1 lod!

    SvarSlet
  83. Jubii jeg elsker farver, så jeg er helt sikkert med på 2 lodder:-)

    SvarSlet
  84. Det lyder spændende, jeg elsker overraskelser, så jeg er deltager med 1 lod.

    kirstenkrat@mail.tele.dk

    SvarSlet
  85. Snupper et lod og krydser fingre :)
    Og så er det stadig på sin plads med et"godt nytår"
    Hilsen Cille

    SvarSlet
  86. Jeg er med på et enkelt lod (men det kan da godt være jeg fortæller om din give away alligevel;0)

    SvarSlet
  87. Ih, hvor skønt!! Så sødt af dig at dele ud til så mange af os! Der er delt, så 2 lodder til mig! :D

    Mvh. Helene
    helenebb@hotmail.com

    SvarSlet
  88. Et lod til mig, håber på det bedste.

    SvarSlet
  89. 1 lod til mig tak :-)
    smilemil87@gmail.com

    SvarSlet
  90. Elsker overraskelser. 1 lod til mig :-)

    SvarSlet
  91. Det lyder spændende med overraskelser :) Jeg vil gerne deltage med 1 lod.
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  92. Den er jeg da lige med på ;-) 1 lod til mig..

    SvarSlet
  93. Jeg vil gerne deltage med et enkelt lod :)
    Vh. Line

    SvarSlet
  94. Hvor spændende jeg er med på 1 lod :)

    SvarSlet
  95. deltager med 2 lodder
    jytte777@sol.dk

    SvarSlet
  96. deltager med 1 lod :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  97. Jeg vil gerne være overraskes... jeg deltagere med 1 lod :)

    Trine - kvalitid.blogspot.dk

    SvarSlet
  98. Hurra hurra 2 lodder til mig,
    Vh Trine
    Put_trine@hotmail.com

    SvarSlet
  99. Jeg vil gerne være med, med 2 lodder. :)

    SvarSlet
  100. Et lod til mig, elsker overraskelser :) mvh Monsemeldgaard@live.dk

    SvarSlet
  101. Lyder rigtig skønt, hvem elsker ikke farver. Deltager med to lodder. Godt nytår.

    SvarSlet
  102. Det lyder spændende :)
    Jeg deltager med 1 lod :)

    SvarSlet
  103. Hvor spændende, det hel sikkert nogle fede præmier, Jeg deltager med 1 lod.. :D

    SvarSlet
  104. Jeg deltager med 1 lod.
    gbang@ofir.dk

    SvarSlet
  105. Godt nytår


    Et lod

    Line Jeppesen

    SvarSlet
  106. Så er der lavet en lille reklame for din give-away på min blog samt et link til din blog.
    Jeg deltager derfor med to lodder.

    SvarSlet
  107. Det er jo ligesom lykkepakker (som jeg ikke kan stå for)- så SELVFØLGELIG skal jeg være med. Knus Heidi

    SvarSlet
  108. Jeg elsker overraskelser! :) 1 lod til mig tak

    Godt nytår

    Ceciliedgormsen@gmail.com

    SvarSlet
  109. Det lyder spændende...
    2 lodder til mig ;)

    SvarSlet
  110. Jeg tager et lod. :D

    millamusen@jubii.dk

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  111. Jeg smækker et lod i tromlen ;)

    SvarSlet
  112. jeg deltager med 1 lod :-)

    SvarSlet
  113. 2 lodder til mig:-) Delt på facebook!
    trinsling@forum.dk

    SvarSlet
  114. Jeg snupper meget gerne et lod. Savner i øvrigt din butik, som jeg kendte og handlede i før jeg lærte dig at kende på bloggen :-)
    Kh viola

    SvarSlet
  115. Hej! jeg vil gerne være med på 2 lodder!! det er lidt spændende med hemmlige gaver!!

    SvarSlet
  116. Jeg er da helt sikkert med i legen og denne spændende give a way :O)
    DEJLIG farverig blog - og skønne sager .. snuser vist lige lidt rundt nu hvor jeg er landet her i jeres univers :O)

    GOD aften

    Mette

    SvarSlet
  117. Herlig giveaway! Napper 2 lodder og krydser fingrene.

    Klem Mette - Ønskefe

    SvarSlet
  118. Overraskelser er dejlige - især når der er udsigt til nogle lækre krea-ting! Jeg deltager meget gerne og krydser fingre! /Christine*

    SvarSlet
  119. Nøj hvor spændende! Jeg er helt sikkert med på 2 lodder!
    Har en del Rice herhjemme og der må gerne komme mere indenfor :-)
    Og House Doctor er bestemt også velkommen her!
    Krydser alt hvad krydses kan for der lander en overraskelse her.
    Hilsen Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk

    SvarSlet
  120. Nøj,det lyder som sjov og spas - napper lige 1 enkelt lod og krydser fingre for det bedste.
    Mange hilsner
    Tine :o)

    SvarSlet
  121. Hapser lige 1 enkelt lod her :) Hyggeligt med hemmelige gaver

    SvarSlet
  122. Jeg er med på 1 lod :-)

    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  123. Heisann,jeg tar 1 lodd jeg, og håper vinnerlykken er tilbake :)
    Fin kveld til deg :)

    mvh Trude

    trudeanett@hotmail.com

    SvarSlet
  124. Jeg deltager med et enkelt lod :)

    SvarSlet
  125. jeg deltager med 1 lod, håber lykken er med mig :)

    SvarSlet
  126. Prøver lykken med 1 lod.
    anitta@sandfaer.com

    SvarSlet
  127. Hvor spændende, jeg vil gerne deltage med 2 lodder. KH. Lene

    SvarSlet
  128. Elsker farver! :)
    Jeg prøver lykken med et enkelt lod :)

    SvarSlet
  129. Jeg prøver også lykken med et lod her:)

    SvarSlet
  130. Iiih, jeg ELSKER Rice og House Doctor, så krydser virkeligt fingre her! Lækker, lækker Give Away :-D
    2 lodder til mig, tak :-)

    SvarSlet
  131. 1 lod til mig :-)
    Skøn give away!

    SvarSlet
  132. Et lod herfra, for det lyder som en spændende giveaway! :)

    SvarSlet
  133. Jeg nupper 2 lodder!

    Kig forbi min giveaway

    SvarSlet
  134. Jeg vil gerne deltage med 1 lod, tak.
    Mvh Julia

    SvarSlet
  135. Jeg snupper 1 lod og krydser fingre - hvem elsker ikke overraskelser?? :)

    Mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
  136. Uha, her skynder jeg mig at snuppe et lod :)

    SvarSlet
  137. Juhuu. Jeg er med på 2 styks lodder og håber med alt, hvad der håbes kan, at mit navn har magnetisk kraft, når der skal trækkes lod.

    Ti hi.

    MVH,
    Rie Luna / fetishina@hotmail.com /www.dollyrina.net

    SvarSlet
  138. Spændende ...
    jeg skynder mig at smide 2 lodder og i puljen og håber jeg er heldig.
    Elsker overraskelser

    SvarSlet
  139. Jeg er helt klart med på 2 lodder :)

    det er da for vildt en fed give-away <3

    kh June

    www.spuurspot.blogspot.dk

    SvarSlet
  140. Jeg er bestemt også med - med 2 lodder..Sender et link til google+ også.
    Overraskelser er skønne, især når en lille flig af indholdet er løftet..Nysgerrig - JA, det er jeg da..
    Krydser fingre - og ønsker et godt nytår fra
    birthe.gug@live.dk

    SvarSlet
  141. 1 lod til mig :)

    Sara R
    sara8071@gmail.com

    SvarSlet
  142. Lækker overraskelses give away... :-)

    Deltager med 2 lodder.

    tlevin@stofanet.dk

    Kh Trine

    SvarSlet
  143. Jubii elsker overraskelser. Jeg er med på 1 lod.

    SvarSlet
  144. Jeg deltager med 1 lod. Håber jeg bliver en af de heldige :-)

    SvarSlet
  145. Spændende - 2 lodder

    Jeg har delt på min blog: www.MinKusineMaria.dk, hvor jeg skriver om sprogstimulerende aktiviteter med børn i hverdagen.

    SvarSlet
  146. Lækker give away. ;) Deltager med et enkelt lod

    SvarSlet
  147. Jeg vil gerne være med !!!!
    birgitteditlevsen9@hotmail.com

    SvarSlet
  148. Jeg snupper 1 lod :-p

    Glade hilsner
    Katrine G
    etopbyggeteventyr@hotmail.com
    www.etopbyggeteventyr.dk

    Husk at kigge forbi min give away. :-)

    SvarSlet
  149. Deltager meget gerne med et lod :o)

    SvarSlet
  150. Et lod til mig:)
    Ha en fantastisk dag
    Mvh Pernille
    pemilla@hotmail.com

    SvarSlet
  151. Rekker akkurat å kaste meg inn og få ett lodd! :0)


    Ha en flott torsdag!

    SvarSlet
  152. Kan jeg nå det mon - uh det håber jeg....du har jo altid noget godt i ærmet. ;O)

    SvarSlet
  153. Upsss....og bare et enkelt lod...alt andet ville næsten være snyd, så sen p den som jeg er ;O)

    SvarSlet
  154. Uh, vil meget gerne være med på 1 lod :)
    Vh avi

    SvarSlet
  155. Spændende! :-) jeg deltager med 1 lod.
    Hilsen Mie

    SvarSlet
  156. Helt sikkert, jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder :-)
    Godt nytår til dig også :-)

    SvarSlet
  157. Jeg er helt grøn på dette område,så som at deltage i Way. .. Jeg er så heldig, at have en handy mand, der har lavet et SUPER syrum til mig, og nu skal det bare fyldes op. Så jeg vil gerne deltage med et lod.


    Jeg vi egentlig ikke være anonym , men feltet Kommenter som, driller mig.. Nok fordi jeg er uvidende.. Skal dog nok lære det. Synes din blog er fin:)

    Hilsen
    Charlotte

    SvarSlet
  158. Nøj....deltager rigtig gerne med 1 lod. Hilsen joan M.

    SvarSlet
  159. Jeg deltager med et lod, og sikke en spændende give-away :)

    SvarSlet
  160. Lyder spændende - deltager med et lod. connymunn@live.dk

    SvarSlet
  161. Spændende! Jeg er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  162. Det er man da nødt til at deltage i - spændende!

    SvarSlet
  163. Jeg vil gerne være med på 1 lod :)

    Mvh. mediaprincess.dk / tinawinky@gmail.com

    SvarSlet
  164. Ihh hvor spændene.

    Jeg vil rigtig gerne være med med 1 lod :)

    SvarSlet
  165. deltager også meget gerne med 1 lod.
    venlig hilsen mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  166. Jeg har før handlet i din butik, og har jævnligt ærget mig over, at du har lukket den. Så nu smider jeg et lod i puljen, i håb om at vinde en af de fine gaver :)

    SvarSlet
  167. Deltager med 2 lodder :)
    Jeg ELSKER farver og ikke mindst overraskelser...

    SvarSlet
  168. Jeg vil gerne deltage med 1 lod

    SvarSlet
  169. Jeg forsøger mig med et enkelt lod :)

    /Jeanet (jeanetbodilsen@gmail.com)

    SvarSlet
  170. Farver kan man aldrig få nok af - deltager med 1 lod, og håber....

    SvarSlet
  171. Jeg deltager med 1 lod :)

    SvarSlet
  172. Så må jeg da også prøve lykken i min første give away :)
    Jeg snupper billedet og lægger det ind på min nyopstartede blog - så jeg deltager med to lodder :)

    SvarSlet
  173. Jeg elsker overraskelser. Er med på to lodder og krydser fingre :-)

    SvarSlet
  174. Lyder spændende :0) Jeg deltager med 1 lod.

    SvarSlet
  175. elsker overaskelser! jeg tar 1 lodd :)

    SvarSlet
  176. deltager gerne med 1 lod, og krydser fingere :)
    Louise / Dennis.louise@ofir.dk

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer - Har du noget på hjertet?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...